wtorek, 20 października 2015

Lubisz placki? - internety a właściwie jego negatywne strony

Witajcie, na początek postu zagadka:
Inteligentna nazwa tracenia_czasu ERN (ET)

Wiem słabe, cóż nie jestem klaunem więc lepiej wezmę się za pisanie posta



Właśnie siedzisz w sieci, ogromnej sieci zwanej internetem, możesz spotkać tu różne stwory, m.in Memy, dziwne filmiki, chore filmiki, dziwne pytania, jeszcze dziwniejsze odpowiedzi oraz wiele, WIELE więcej.

Moja ulubiona część internetu, to... Może inaczej. Część której nienawidzę to cóż.. Idioci. Nie bójmy się użyć tego słowa. Kto miarę długo siedzi w internetach, ten doskonale wie ile (niestety) nieogarniętych osób można spotkać.

Ta chwila kiedy zaczynasz w coś grać (mówię o grach multiplayer), masz 1 lvl i ktoś na chacie zaczyna cię wyzywać od idiotów, downów itp. Wypisałam dwie najłagodniejsze pozycje, gdyż ludzie (myśląc że w internecie mogą robić co im się podoba) mówią rzeczy jeszcze gorsze. Zazwyczaj w złości odpowiadamy mu przez co rodzi się kłótnia, a potem (co czasem się zdarza) ktoś wzywa moderatora, a ten cię banuje. Ught nie na widzę!


To chyba wszystko czego nie lubie (nie mówiąc o tym co negatywnego znajduje się w poście o selfie itp.) Jestem no-lifem, wiem o tym i mi się to podoba. A wy? czego nie na widzicie? O i wie ktoś o co mi chodziło z zagadką? Pewnie tak... Pa pa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz