piątek, 16 października 2015

Ask, facebook, zdjęcia, moda - co o tym wszystkim myśle?

Witajcie dziś powiem wam co dokładnie sądzę o portalach społecznościowych, o modzie na selfie itp.

Portale społecznościowe:

 

1. Facebook


Facebook, miejsce w którym można popisać ze znajomymi, można śledzić tak zwane fanpage, oraz wstawiać filmy i zdjęcia. No ok fajny pomysł, dobre wykonanie, wygląd strony też całkiem całkiem. Ale siedzenie cały dzień na facebooku? Trochę nie rozumiem, co w nim jest takiego wyjątkowego. No dobra można grać w gry, ale nie jest to wcale powalające. Owszem każdy wstawia zdjęcie ale, no to nie moja bajka.

2. Ask.fm

Ask jest jednym z moich ulubionych portali społecznościowych. Głównie dlatego, że można komuś zadawać pytania jak i na nie odpowiadać, chodzi mi o luźne pytania, jak np. ,,Jak tam w szkole" lub ,,Co tam na śniadanie?". Taak Ask to jedno z moich ulubionych stron społecznościowych, jednakże wchodzę na niego BARDZO rzadko. Może się to zmieni?


3. Instagram


Instagram czyli coś za czym nie przepadam. Nie rozumiem po co robić takie zdjęcia, no ale cóż. Fajne są na nim galerie, więcej już nic nie powiem.

 

Moda:



1. Dziubki

Dziubki... Po co to komu? Nie rozumiem robienia dziubków na zdjęciach. Na KAŻDYCH zdjęciach ( nie mówię o tym jak ktoś raz czy dwa zrobi dziubek) ale czy ładniejszy nie jest naturalny uśmiech?

 

2. Tęczowy avatar

teraz (na szczęście) skończyła się moda na tęczowe awatary ale i tak się wypowiem. Czasem mam wrażenie że dziewczyny (zresztą nie tylko one) ustawiają sobie avatar nie wiedząc o akcji. Sam pomysł był dość głupi, no bo jednak... A zresztą sami się wypowiedzcie na ten temat ;) jak dla mnie to było...


3. Ucięte zdjęcia

Najgorsze co widziałam to zdjęcia bez głowy. Nie mówię o zdjęciach pokazujących buty czy też strój, tylko robienie sobie zdjęć zamkniętych (?) nie jestem pewna czy to nazywało się zdjęcia zamknięte czy otwarte, ale zdjęcia pokazujący tułów z połową głowy -,- Ten pomysł mnie dobił... Po co? No słucham PO CO?!




To tylko moje opinie, ktoś oczywiście może się nie zgadzać no ale cóż, wolność słowa ;) Jeśli się nie zgadzacie po prostu napiszcie, i najlepiej uwzględnijcie. Na dziś to koniec, całuski!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz