piątek, 22 maja 2015

Creepypasty

Witajcie. Dziś napisze trochę o CREEPYpastach. Zacznijmy od początku.
Czym jest creepypasta?
Creepypasta to opowiadanie zazwyczaj wymyślone. Ma za zadanie nas wystraszyć tak abyśmy nie mogli spać po nocach.


Lubię sobie ich posłuchać albo poczytać. Wiem jestem dziwna. Nie wiem jak się w tym temacie zbytnio rozpisać, więc tylko odpowiem na kilka pytań

Czy się boje?
Nie, myślę że nie ma w nich nic strasznego. Co prawda zaczęłam czytanie od niedawna, i nie przeczytałam wszystkich ale jak dotąd nie przeczytałam nic takiego

Wole czytać czy słuchać?
Chyba czytać, bo czasem gdy słucham zaczynam myśleć o czymś innym i wiecie jak to się kończy.


Czy jakaś mnie specjalnie zaintrygowała/wystraszyła
Czy wystraszyła? Nie, ale co do intryganci to chyba... Nie, znaczy jak wysłuchałam MARIO to trochę...

Czy mam swoją ulubioną?
Sama nie wiem czy to jest moja ulubiona, bo jak wcześniej wspomniałam nie przeczytałam za dużo. Jednak wielkie uznanie darze tymi dwoma tytułami. Mianowicie;
Eyeless Jack- nie jest on super realny, zwłaszcza gdy wszystkie zmysły mu się poprawiają i w ogóle ale bardzo mi się spodobał. Sama nie wiem czemu.
Jane the killer- Opowiadanie w porównaniu do Jeffa the killer'a dobrze napisanie. Również nie jest realne ale podoba mi się.

Czy w to wierzę?
nie

Czy mam respekt przed pewnymi pastami? Bądź czymś z nimi związanym?
 Tak, nie jestem gotowa jeszcze zobaczyć dwa obrazki, mianowicie;
Smile.jpg bądź jak kto woli smile_dog obrazek ponoć przedstawia psa z ręką z tyłu. Nawet jeśli bym chciała to ciężko zaleźć oryginał. A drugi to
Hello.jpg ponoć dla prawdziwych twardzieli. I nie mam pojęcia co tam jest. A wy wiecie?
 
Czy boje się gier wideo na ich temat?
Nie, bardziej boje się że ktoś zobaczy w co ja gram XD


A wy? Czy kiedykolwiek czytaliście/słuchaliście creepypasty? Albo widzieliście obrazek?

1 komentarz:

  1. Ja jakoś nie lubię creepypast, ale i tak ciekawy ten post :P http://romanekd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń